PUBLICACIONS
Elisenda Ortega i Mª Àngels Tàpies (2010)
Com diu l'escriptor Isidre Domenjó en el pròleg, les autores han sabut copsar l'essència de la mitologia pirinenca per oferir-vos un llibre que sembla haver estat escrit i il·lustrat per les mateixes dreugels. Les imatges i el text, en una harmonia sublim, creen una atmosfera misteriosa que s'eleva per damunt del paper i que acaba per atrapar el lector en un temps i en un espai d'on mai no en voldrà sortir.
Aina Pujol i Carla Fernández (2016)
Escrit per Aina Pujol i musicalitzat per la pianista Carla Fernández. La història parla dels refugiats que fugen en pastera dels seus països en guerra. Desprès d'anar de voluntaries a un camp de refugiats a Filippiada, la Carla i l'Aina van voler sensibilitzar, mitjançant el conte, el problema dels refugiats de Siria i Afganistan i així entendre millor la seva situació.
Ja tens el llibre? accedeix al audio llibre
Sandra Couso, Aina Pujol, Simon Schentzer (2017)
Finançat per l'Unió Europea, dins el programa KA2 d'Erasmus+, la publicació es va a dur a terme en col·laboració de CAU del'ArT, la Universitat d'economia SEGE de Lisboa i el centre de recerca DataJokey d'Alemanya. El document comparteix els paradigmes de l'emprenedor social a Europa, els nous reptes i conceptes a nivell social per a un treball efectiu, les estrategies d'innovació i de treball en consorci, com generar ingresos per la sostenibilitat financera dels projectes i també el control, seguiment i evaluació dels projectes.
PEQUEÑOS EXPLORADORES
"Protegiendo y mapeando la biodiversidad de nuestra localidad"
Pineda S., Pujol A. (2022)
Dins del programa "Educator-Explorer cohort" del National Geographic. L'Aina Pujol, membre de CDAP, ha publicat un artícle com a recurs educatiu per apropar a la comunitat els treballs científics duts a terme a la Península de Holbox per la bióloga Sara Pineda. L'autora de l'artícle, Aina Pujol, anima a nens i nenes a convertir-se en petits exploradors compartint un inspirador cas de l'exploradora Sara Pineda mitjançant anécdotes, informació científica i una activitat didàctica. L'artícle inclou un video testimonial editat per l'exploradora amb la voluntad d'així poder-se apropar més als lectors.
ABANDONO ESCOLAR
"Sistemas educativos adaptados a alumnos con barreras geográficas"
Pujol A. (2022)
Educación inclusiva y las TIC
"Herramientas digitales para la creación de un curso virtual inclusivo"
Pujol A. (2022)
El legado viviente
"La función de la trasnmisión oral en la cultura polinésica "
Pujol A. (2023)
GARDIENNE DU MOIS
"Vaimiti Mai-Tripier. Référence du succès dans le programme Gardiens du Patrimoine"
Pujol, A. (2023)